Bewertungen von Sushi Ki Alblasserdam

Neue Beurteilungen

5.0
schoonewil
Gestern

Goede sushi en snelle bezorging

Daniella
13 Mai 2022

De zalm sushi was zoals gewoonlijk weer uitstekend. De beef nigiri was helaas erg droog en heb ik uiteindelijk weggegooid. Zonde.

Ellis
12 Mai 2022

Heel lekker en voor herhaling vatbaar!

Sami
12 Mai 2022

Heerlijk

A.W van der Rhee
8 Mai 2022

Was weer overheerlijk .

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Adriënne
8 Mai 2022

Fantastisch, super vers allemaal!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Arjan
8 Mai 2022

heerlijke sushi

Willeke
7 Mai 2022

Voor de 1e keer hier besteld. Hele lekkere sushi, en snelle bezorging

Judith
6 Mai 2022

Opnieuw genoten van heerlijke sushi, en keurig op tijd bezorgd! Tot de volgende keer!

C. de Bruijn
2 Mai 2022

Het was weer heerlijk !

Tanja
2 Mai 2022

De bestelling kwam goed op tijd aan, ook was het eten erg lekker. Sushi Ki is nog redelijk nieuw in Ablasserdam maar ze zullen zeker populair worden!

Mark den Boef
1 Mai 2022
Daan
30 April 2022
Bekkers
28 April 2022

Voor het eerst sushi besteld hier, en zeker een aanrader. Veel keuze en smaakt goed. Gaan zeker vaker bestellen!

A Vollemans
27 April 2022

Op tijd, Goed verzorgd, grote porties en heel erg lekker. Misschien vanwege onze eerste bestelling maar ditmaal ook nog met een extra california roll. Zeker voor herhaling vatbaar!

..............
27 April 2022
Francine
26 April 2022

N.a.v. de folder onlangs in de bus hebben wij een keer wat bij jullie besteld. We dachten allebei dat we niet echt van sushi hielden, maar we vonden het echt heel erg lekker! We zullen zeker nog een keer wat bestellen! :)

Bas
24 April 2022

Erg lekker maar wel erg duur

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Chantal
24 April 2022

Snelle levering. Nieuwe favoriet!

GE Postmus vd Ven
21 April 2022
Miranda
20 April 2022

Heerlijk vers en stipt op tijd!!

Jarek
19 April 2022

Marino
19 April 2022

Wederom ontbrak er een ingrediënt in de pokebowl

bertr
18 April 2022
Frank van der Goes
17 April 2022

Weer het warme eten bij het koude in de tas de sushi was weer louw en niet Koud

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Wilco
16 April 2022

Eten was heel lekker, jammer dat het laat was bezorgd.

Egle
16 April 2022

Beste sushi in Alblasserdam!

Wilma Kassels
16 April 2022

Heerlijke sushi! Bezorging was keurig op tijd.

Jolanda
16 April 2022

Heerlijke verse sushi! Was wel een beetje rommelige opmaak. Maar dat doet niets af van de smaak 😋

Judith
15 April 2022

Echt heerlijk gegeten!!

Sas
15 April 2022

Heerlijk gegeten

Bas zelf
13 April 2022

Erg lekker Kip goed warm Groen ook goed en ik zag vis

Kanters
11 April 2022

Goede kwaliteit en prima op tijd!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Frank van der Goes
10 April 2022

Het eten is goed pas ook al aangegeven dat het warme eten van het koude gescheiden moet blijven maar wederom vanavond weer alles in 1 zak

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Caroline
10 April 2022
Karin
10 April 2022

Top sushi, snelle bezorging.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Hetty
9 April 2022

Het was weer erg lekker

Martin
8 April 2022
Joyce Uitermarkt
8 April 2022

Heerlijk gegeten! Bezorging was dikke primaaa :)

Zoë
6 April 2022
Marlies
6 April 2022
Greet labee
4 April 2022

Super kwaliteit en service. Houden zo;)

Kaat
3 April 2022

Geweldig eten! Bezorging pas na 5 kwartier was wel wat lang.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Jip
3 April 2022

Zowel de sushi als de warme gerechten waren heerlijk. Gaan zeker vaker bestellen.

Annet Slotboom
2 April 2022

Wederom heerlijk en goed op tijd

Kirsten
2 April 2022

Het was weer heel lekker en op tijd.

Wendy
1 April 2022

Weer een heerlijke pokebowl

Shane
30 MĂ€rz 2022

Was echt super lekker!

H Bouter
30 MĂ€rz 2022

Heerlijk gewoon zeker een aan rader iedere keer probeer ik wat anders maar allemaal lekker

Maya Waardenburg
28 MĂ€rz 2022

Eten was met zorg klaargemaakt en vers. Smaak was prima. Prijs is redelijk.

Ellen Bitter
28 MĂ€rz 2022

Het was lekker,zoals altijd,maar ik had wel het idee dat er minder vis als normaal inzat,waardoor de smaakbalans anders is

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Sell
28 MĂ€rz 2022

De friet met truffel mayonaise was heerlijk & de sushi ook :)

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Petra
27 MĂ€rz 2022

Nigiri super lekker, andere sushi wat waterig qua smaak, zeker de zalm. Kipstukjes erg lekker, garnalen helaas koud.

Arjan Forman
26 MĂ€rz 2022

Netjes op tijd en wat is dit lekker!!!👍

Sander Rietveld
26 MĂ€rz 2022

Eten is wel lekker maar alles was geplet en niet door elkaar gehusseld

Paula
24 MĂ€rz 2022

Heerlijk en snel

X
21 MĂ€rz 2022
Linda
21 MĂ€rz 2022

1e keer sushi hier besteld en het was erg lekker.

Labee
21 MĂ€rz 2022

Wij zijn sushi kenners. Wij eten al 15 jaar sushi. Maar Sushi Ki overtreft alles. Gul, vers, service ect. Houden zo!!

Heleen
21 MĂ€rz 2022

Zoals altijd was de sushi weer erg lekker. Maar waar we erg verbaasd over waren, is dat onze bestelling binnen 20 minuten na het online bestellen werd bezorgd! Altijd een flink pluspunt als je extra veel trek hebt:)

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Anoniem
19 MĂ€rz 2022

Weer alles prima

Conny
18 MĂ€rz 2022

De sushi was heerlijk! Vers, en van hoge kwaliteit. Zeer smakelijk. Precies op tijd klaar en bestelling helemaal in orde. Voor herhaling vatbaar.

Arja Fiole
14 MĂ€rz 2022

Alles was perfect, de smaak de kwaliteit de service en de bezorging, echt een aanrader en dik 5 sterren waard

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Kees Beije
12 MĂ€rz 2022

Sushi prima kwaliteit. Deze keer alleen de Gyoza niet geleverd bij de bestelling.

Kim Boom
7 MĂ€rz 2022

Super lekker en tevreden! We bestellen dan ook met enige regelmaat.

Kelly
7 MĂ€rz 2022

Inmiddels een aantal keer besteld hier. Telkens heerlijk gegeten!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

J
6 MĂ€rz 2022
Marleen
6 MĂ€rz 2022

Weer heerlijk sushi gegeten vanavond!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Dija
6 MĂ€rz 2022

Super! En vers!

EM
5 MĂ€rz 2022

We hebben echt geweldig gegeten👌 Kwaliteit is echt heel goed. Je proeft dat er met verse ingrediĂ«nten wordt gewerkt. Bestelling was precies op de afgesproken tijd . Echt een aanrader deze zaak.

H.
5 MĂ€rz 2022

Zoals altijd weer heerlijk gegeten. Jammer ( dat alle) sushi zo duur is, anders zouden we vaker bestellen. Maar weer genoten!

Vk
4 MĂ€rz 2022

Allereerst was de geplande bezorging 17:38! 17:45 kreeg ik een bericht dat jullie onderweg zouden zijn. En bijna 20min. Later waren jullie er pas. Daarnaast heb ik jullie een berichtje gestuurd via Fb aangezien er een haar op zat.. Ik hoopte dat dit op de deksel zat maar het zat ana de binnenkant. Vanavond heb ik er niet zoveel woorden voor

-
4 MĂ€rz 2022

Poke bowl bevatte wel erg weinig zalm. Verder alles weer top

De Heer
26 Februar 2022

Was weer super!!!

CvD
22 Februar 2022

Heerlijk eten, een echte aanrader !

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Gerrit
20 Februar 2022

Zoals altijd heerlijk, echter Zoete frietjes waren slap, vorige keer lekker knapperig!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Schoonewil
20 Februar 2022
M. Korteland
20 Februar 2022
Cate
20 Februar 2022
Nell Quik
19 Februar 2022

Wederom heerlijk zitten eten thuis. Heerlijk vers. Gevarieerd. Top!

Teun
17 Februar 2022

Er zat wat slechte sushi tussen helaas.

Melany
16 Februar 2022

Eten is altijd vers en lekker. Sushi kip en garnalen zijn favoriet! Eten was ook snel bezorgd

Natasja
16 Februar 2022
Arina van der Stoep
14 Februar 2022

Het was wederom weer heerlijk. We hebben genoten. Ook de zoete aardappel friet met parmezaanse kaas viel enorm in de smaak.

Rob Den Besten
14 Februar 2022

Sushi Heerlijk zoals altijd. Keurig verpakt en helemaal compleet. Bezorging kwartier later dan aangegeven daarom een ster minder. Blijft hele fijne zaak! Aanwinst voor de omgeving.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Herman
13 Februar 2022

Verbeterpuntje Sushi was in de schaal verschoven, vermoedelijk tijdens bezorgen.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

C. de Bruijn
13 Februar 2022

Heerlijk gegeten !

HenkM
12 Februar 2022
Marion
11 Februar 2022

Heerlijke sushi, supervers, snel en vakkundig gemaakt. Aanrader!

.
10 Februar 2022
Kelly
7 Februar 2022

Heerlijk gegeten. Warme gerechten waren nog goed warm.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Veldman
6 Februar 2022

Opzich goed te doen alleen vrij kleine porties

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

J.P.
6 Februar 2022

Voor de tweede keer hier besteld. En ook dit keer meer dan tevreden over de sushibox.

D.Dubbeldam
6 Februar 2022

Heerlijk !!!!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Ferry
6 Februar 2022

Heerlijk eten en op tijd bezorgd.

Shawn
5 Februar 2022
K
5 Februar 2022

Opnieuw heerlijk eten en veel sneller bezorgd dan verwacht! (We gaven aan zsm, er werd een verwachte tijd genoemd en alsnog waren ze eerder, fijn!) Wij zijn fan.

R. vd Zijden
4 Februar 2022

Voor de 3e keer besteld. De eerste 2 keer waren we heel enthousiast, deze keer helaas wat minder. De bestelling klopte niet helemaal, de pokebowl bestond uit heel veel rijst en slechts een beetje groenten en sommige porties waren heel klein. Heel jammer omdat het de eerdere keren zo veel beter was. Wat is er mis gegaan dit keer?

Gerrit
4 Februar 2022

WoW, echt super lekker en verzorgt!! Ook die zoete aardappel frietjes!! En zo snel gebracht!

Van dijk
2 Februar 2022
Peter
31 Januar 2022

Echt veel te lang gewacht. Werd schatting van om 19:00 uur gegeven maar komen na 20:00 uur. Hadden opgegeven zo snel mogelijk maar dan doen ze alle vaste tijden eerder. Dat kan echt niet. Eten verder lekker hoor!

Tinus
30 Januar 2022

Heerlijke, verse en smaakvolle sushi Dit wordt ons vaste sushi restaurant!!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Slingerland
29 Januar 2022

Wel erg lang moeten wachten totdat bestelling werd bezorgd, maar dit werd ruimschoots door Sushi Ki goedgemaakt door een extra verrassing. Bedankt hiervoor, het was verrukkelijk!

TM
29 Januar 2022

Goed gegeten ! Top kwaliteit. Bezorgd op de afgesproken tijd. Aanrader 👌

Fatma
29 Januar 2022

Altijd vers en heel lekker!

Dave
29 Januar 2022

Om 17.41 besteld met de optie zo snel mogelijk bezorgen. In de status update een bezorgtijd gekregen van 18.45. Ruim een uur voor bezorging. Het zij zo, misschien is het wel erg druk. Om 19.15 nog geen sushi. Dan maar even bellen. Een hele rare uitleg die inhield dat als je een bestelling zsm wilt hebben kan het wel 1,5 uur duren voor dat het geleverd word. Uiteindelijk om 19.45 is daar eindelijk de sushi, alleen laat de bezorger het pal voor de deur uit zijn handen vallen omdat de tas scheurt. Nu zie ik dat als overmacht maar die lange levertijd van 2 uur en nog eens 3 kwartier extra voor de nieuwe bestelling omdat de 1e was gevallen was mij echt teveel. Kortom het eten was uitstekend maar de levering een ramp. Wij zijn er nog niet over uit of wij nogmaals zullen bestellen.

Richard
29 Januar 2022
Cate
29 Januar 2022

Beste Sushi

Caroline van Dijk
28 Januar 2022
Nell
28 Januar 2022

Voor het eerst eten besteld. Zeer gevarieerd. Veel verschillende smaken. Echt een feestje voor alle smaakpapillen. We bevelen het zeer aan. Dit wordt eens en nog heel veel keer meer. đŸ„°

Karin
26 Januar 2022

De sushi is altijd super, maar de gyoza was nu echt te hard gebakken

Peter S.
25 Januar 2022

De kwaliteit van de Sushi is hier echt geweldig. Alles vers gemaakt per bestelling. Echt een aanrader !!

Jacqueline Verboom
23 Januar 2022

Bestelling kwam 45 minuten later. Kennelijk erg druk

Marjolijn
23 Januar 2022

Heerlijke verse sushi. Het is alleen erg jammer dat de bezorg/ophaaltijden niet gehaald worden. Dit is zeker een verbeterpunt.

Martin
23 Januar 2022

Bestelling klaar op afgesproken tijd en het eten van hele goede kwaliteit. Heerlijk.

Paul
23 Januar 2022

We hebben het weer geprobeerd en wederom 30 min later gereed. Sushi Ki kan de vraag niet aan en als je belt om te vragen hoe lang het nog zal duren wordt je kortaf en onvriendelijk afgescheept. Dit was voor mij de laatste keer. We gaan voortaan gewoon weer naar Ridderkerk. Daar staat het wel altijd op tijd klaar zoals ze vooraf beloven.

Anoniem
23 Januar 2022

Sushi erg lekker! Maar voor de derde keer op rij erg lang wachten op de bestelling!

Mandy
23 Januar 2022

Super lekkere en verse sushi, wij gaan zeker vaker bestellen.

Ismael
22 Januar 2022

Pokebowls waren wederom uitstekend.

Monique
22 Januar 2022

Heerlijk vers. En op tijd bezorgd.

Vicky
22 Januar 2022

Alles smaakte prima. Alleen de rijst had iets droger gemogen.

De Jonge
22 Januar 2022

Complimenten voor de heerlijke bestelling. De sushi is van zeer hoge kwaliteit

Babette
22 Januar 2022

Was weer super!!!

Babs
17 Januar 2022

Prima en heerlijk eten

Gerrit
17 Januar 2022

De Yakitori kipspiesjes in teriyaki saus kan beter, twee stokje met kleine stukjes die heel hard en droog waren!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Ingrid
16 Januar 2022

Heerlijk gegeten en alles stond op het afgesproken tijdstip klaar

Lydia
16 Januar 2022

Goedemorgen, wij bestellen ongeveer 2 keer in de maand. Dit keer waren waren de stukjes erg klein. De smaak was overigens wel heel goed. Tevens was de bezorging gepland om 19:10 en de bezorger kwam pas om 20:00.

Jp
15 Januar 2022

Nog sneller bezorgd dan verwacht. Prima sushi’s

Maartje
15 Januar 2022
A.W van der Rhee
9 Januar 2022

De sushi was weer heerlijk vooral de box ki favorites. Onze dochter en kleindochter uit Singapore vonden deze geweldig.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Colleen McKinney
5 Januar 2022

Super lekker!

Remon maasland
5 Januar 2022

Heerlijke sushi. Er werd nog een sushi ter plekke aangeboden om te proberen. Top service

Elvira
4 Januar 2022

Heel lekkere verse sushi.

Sifra
3 Januar 2022
Janneke
3 Januar 2022

De sushi was meer dan uitstekend!!!

Anoniem
3 Januar 2022
André
2 Januar 2021

Vaak is het heerlijke sushi maar vandaag waren de edamame boontjes niet gaar en daardoor niet lekker. Dit kan gebeuren maar het was teleurstellend dat bij het telefonisch melden hiervan werd ontkend dat de boontjes niet gaar waren terwijl ik toch echt het verschil wel kan proeven. Ik had betere service verwacht.

Sabrina
2 Januar 2021

Heerlijk eten, beste Sushi in deze omgeving!! Altijd lekker warm en vers! Ook altijd netjes ingepakt en ziet er goed uit. Helaas is de bezorging minder. Ik heb al een paar keer gehad dat ze te laat waren met het bezorgen ondanks de aangegeven/verwachtte bezorgtijd. De optie zo snel mogelijk duurt meestal 1,5 uur. Veel te lange bezorgtijd. Maar het eten en de smaken maken toch dat ik altijd bestel!

Dijke
1 Januar 2021

Eten was weer heerlijk alleen duurde erg lang voordat het er was dit keer..

TV
1 Januar 2021

Kwaliteit uitmuntend👌 je proeft dat er met verse ingrediĂ«nten wordt gewerkt. Heerlijk gegeten. Klein puntje om aan te werken
 check even of er de juiste en voldoende sauzen worden meegegeven met de bestelling.

FLEUR Verweij
1 Januar 2021

De sushi was echt heel goed De yakitori spiesjes ook erg lekker En de loempia’s waren als wat kouder

Johan de Jong
1 Januar 2021

Exact op de beloofde tijd bezorgd. De sushi box was heerlijk!

M. Korteland
31 Dezember 2021
Bea de Jong
31 Dezember 2021

Helaas was de bestelling 1 uur te laat terwijl je een blok aan moest geven. Dit is helaas al eerder gebeurd. Eten verder weer super hoor

Siri Kreukniet
31 Dezember 2021

Mais vergeten. Kan gebeuren maar wel jammer

Karin
29 Dezember 2021

Top sushi, warme snacks heerlijk en goed warm. Alleen de chilisaus ontbrak

Vd Graaf
27 Dezember 2021
Lola
27 Dezember 2021
Marian Mes-Luthart
27 Dezember 2021

Onze gasten en wijzelf vonden het heerlijk. De bezorging was keurig op tijd

Lesleylinda
27 Dezember 2021
A. Slotboom
26 Dezember 2021

Gewoon top. Bedankt

Sylvia
26 Dezember 2021

Online besteld om af te halen. Op afgesproken tijd moest de bestelling nog gemaakt worden waardoor ik 20 minuten heb moeten wachten. Sushi en sushibowls waren wel heel erg lekker.

Anja
25 Dezember 2021

Bestelling ruim half uur later dan besteld. Verder helemaal prima

Ineke
25 Dezember 2021

Heerlijk!

Tameeris
25 Dezember 2021

Goede sushi, mag wat strakker gerold worden. De sushi valt nu uit elkaar met pakken. De avocado mag ook wat subtieler gesneden worden. Voor kerst volgend jaar de tip om goed te bekijken hoeveel orders jullie kunnen aannemen. Wij hadden besteld voor 19:00 uur afhalen (2 dagen van tevoren de bestelling geplaatst), wij gingen om 19:45 uur de deur uit met de sushi. Dit is normaal al niet fijn, maar met kerst al helemaal niet.

M
25 Dezember 2021

De kwaliteit is altijd super alleen tot nu toe bij elke bestelling is het eten minimaal een uur te laat.

Hartkoorn
24 Dezember 2021

Sushi altijd goede kwaliteit en erg lekker. Jammer dat de bezorging 45 minuten te laat kwam ondanks dat we week van te voren al bestelling hadden geplaatst.

Kirsten
23 Dezember 2021
Leenman
23 Dezember 2021

Vers, mooie opmaak en super lekker!

Kirstie
22 Dezember 2021

Heerlijk gegeten, bezorgen kan iets sneller

Greet labee
21 Dezember 2021

Geweldige kwaliteit. Houden zo!!

Melissa
20 Dezember 2021

Heerlijke Sushi !!! Wij Bestellen wekelijks ..

Merel
19 Dezember 2021
Fam. Kanters
18 Dezember 2021

Mijn bestelling stond op het afgesproken tijdstip klaar. Klantvriendelijk en heerlijke sushi.

G.Smit
18 Dezember 2021
Michelle
15 Dezember 2021

Erg lekker!

Daan
13 Dezember 2021
J.P.Wielenga
12 Dezember 2021

Super lekkere sushi.Eerste keer hier besteld,maar is zeker niet de laatste keer geweest.

Van den Berg
11 Dezember 2021
Erik
11 Dezember 2021
Arjan
11 Dezember 2021

heel lekkere Sushi, we hebben er van gesmuld. We willen zeker vaker Sushi bestellen. Helaas was de bezorging half uur tot 3 kwartier later, maar heel prettig was dat telefonisch werd doorgegeven dat de bezorging vertraagd was.

Wilbert van bommel
10 Dezember 2021

Heerlijk eten en een goede bezorging

Sannd
10 Dezember 2021

Helaas was de Chili saus pittig en de kip stokjes ook Deze viel dit keer tegen volgende keer beter Poke bowl was super En bezorging ook mooi op tijd

Kirsten
9 Dezember 2021

Bezorging was mooi op tijd en de medewerker was vriendelijk. De Sushi for One box en de California Roll waren heel lekker. Voor herhaling vatbaar.

Hbouter
6 Dezember 2021

Heerlijk gegeten

Ineke
5 Dezember 2021

Heerlijke sushi!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

T.
5 Dezember 2021

De sushi was van goede kwaliteit, de vis was vers, de rollen waren goed gerold en er zat precies genoeg saus op. Kortom, erg lekkere sushi en we gaan zeker vaker bestellen!

P van Vliet
5 Dezember 2021

Voor de eerste keer hier afgehaald. Heerlijke verse sushi!

Brian
4 Dezember 2021

Veels te laat

L S
4 Dezember 2021

Sushi is van goede kwaliteit! Heeft erg gesmaakt. Echter de communicatie omtrent de bezorging mag veel beter. Afgesproken tijdvak was 18.30-18.45. Om 18.50 gebeld, waar het bleef, was onderweg werd gezegd en toen kreeg ik te horen dat het nog minimaal een half uur ging duren. Jammer dat er niet gebeld wordt dat er vertraging is opgelopen bij de bezorging, communicatie daarover zal al een boel “goed” kunnen maken.

Paul
4 Dezember 2021

Wat een teleurstelling. Binnen 2 weken weer te laat bezorgd. Ruim 1,5 uur na de (website) bezorgtijd moeten wachten op de levering!

Kevin
4 Dezember 2021

Top! Beste sushi In de omgeving!

Ingrid
4 Dezember 2021

Goede sushi

12
2 Dezember 2021
Frans
1 Dezember 2021

Poke bowl, gyoza, en de ‘ei’ sushi’s (tamago) waren weer erg lekker en goed van kwaliteit. De yakitori was wel lekker, maar deze keer een beetje droog aan de buitenkant.

Leonard van Hemert
1 Dezember 2021

Lekkerste sushi ooit

Jorick
1 Dezember 2021

Ik had om 16:15 besteld en gevraagd of dit 18:15-18:30 bezorgd kon worden. Deze bestelling werd uiteindelijk pas om 19:13 bezorgd. Ik vind dit teleurstellend, zeker omdat ik dik 2 uur van te voren deze bestelling had doorgegeven.

Merve
1 Dezember 2021

Altijd vers en op tijd bezorgd

Gerda
29 November 2021
Monique
29 November 2021

Heerlijke sushi, zoals sushi moet zijn. Dikke complimenten

Ferry
28 November 2021

Diverse keren besteld bij jullie. Maar gisteren liep echt alles mis . Kwaliteit was niet wat ik gewend was,sushi brokkelde uit elkaar zodra je hem oppakten. Geen sojasaus erbij ,40 min later dan de geplande tijd werd er bezorgd. Nogmaals diverse keren heerlijk gegeten bij jullie. Dit meer was het duidelijk minder.

Paul
28 November 2021

Probeer de vooraf beloofde levertijden te te respecteren!

Tatum den Besten
27 November 2021

1 sushi box was helaas niet ingepakt (had ik natuurlijk zelf even moeten controleren) maar werd daarna keurig thuisbezorgd! Het was weer heerlijk 😍

Joost
27 November 2021

Super lekkere sushi van zeer hoge kwaliteit en keurig op de aangegeven tijd bezorgd.

Magdalena
27 November 2021
Natasja
27 November 2021

Was weer heerlijk alleen beetje jammer is dat de sushi dit keer erg veel uit mekaar viel met eten 🙈

M
27 November 2021

Lekker vers en beloofde tijd bezorgd

Jannie Moolenkamp
26 November 2021

We hebben meerdere maken bij jullie besteld en altijd tevreden. Deze keer iets minder tevreden. De smaak was als altijd goed.maar de sushi waren rommelig opgerold en vielen erg makkelijk uit elkaar en bij elkaar in het doosje gepropt

Bakker
26 November 2021

Super lekker en netjes op tijd bezorgd

Was weer overheerlijk, Genoten!!
25 November 2021
Anneke
24 November 2021

Smaakte weer prima

VM
21 November 2021

Ongelooflijk lekker gegeten! Werkelijk top kwaliteit. Alles super vers. Bezorging op de afgesproken tijd👌 De warme producten ook nog goed warm bij bezorging. Wat een aanwinst voor Alblasserdam. Normaal bestellen wij in Dordrecht
 maar dat is niet meer nodig😉

Annette De Bruijn
21 November 2021

Echt fantastische sushi en bezorging exact op tijd!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Monique Hofstra
21 November 2021

Laatste keer de bezorgtijd aangegeven, zo snel mogelijk, maar toen werd me geadviseerd een tijd aan te geven, dan zou het sneller bezorgd worden. Gisteren was dat helaas niet zo en dat vind ik erg jammer, want het eten is super goed !

MH
14 November 2021

Overheerlijke sushi's! Echter warme gerechten zijn bij aankomst lauw. Maar gelukkig wel prima van smaak!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Gerard Biemans
14 November 2021

Het zag er allemaal prachtig uit en het was heerlijk en het personeel was zeer vriendelijk.

Neslihan
14 November 2021

De lekkerste sushi die ik ooit gegeten heb!!

Deniz Savasli
13 November 2021

Sushi is super ! Het enige verbeter punt in ons opzicht is wacht/levertijden. De laatste 3x heeft het minimaal 30 min langer geduurd dan aangegeven tijd. (Vandaag ter compensatie wel drinken aangeboden gekregen wat super netjes is) Tip: bij drukte op tijd vermelden op site dat het langer duurt of systematisch aanpassingen doorvoeren omtrent afhaal/levertijden zodat klanten op gewenste tijdstip hun eten ontvangen.

Boon
13 November 2021

Eten was heerlijk. đŸ€€Alleen vond ik dat de bestelling veel te laat kwam. 16.35u besteld. Tijdsblok 18.00u 18.15 gekozen. Maar het kwam pas om 18.50u. Jammer😒

Jacqueline van den Bergen
12 November 2021

Echt heerlijk!

Michelle de vries
8 November 2021

We bestellen hier regelmatig maar gisterenavond was het allemaal niet vers naar ons idee .. en dat werd steeds duidelijk naar mate de avond vorderde .. we hebben allebei enorme buikpijn gehad en alles er uit gegooid.. ons vertrouwen is jullie versheid is helaas geschaad .. verlopig geen sushi meer voor ons..

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Denise
8 November 2021

Beste!! Sushi in alblassedam en omstreken. Altijd vers.. mag soms wat meer sojasaus bij. Maar verder onwijs lekker.! Aanrader

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Kimberly
7 November 2021
Merel
6 November 2021

Perfect! Bezorging op tijd en het eten fantastisch.

VM
6 November 2021

Super kwaliteit ! Goed verzorgd en je proeft dat er gewerkt wordt met verse ingrediënten. Bezorger was er op de afgesproken tijd. Echt een aanwinst voor Alblasserdam

Anjo
5 November 2021

Heerlijke sushi, wat erg jammer was, we hadden sushi met truffelsaus er op, maar alle saus zat aan het deksel. Maar de sushi was heerlijk

Anja
1 November 2021

Het was weer heerlijk!!

Kees
1 November 2021

Was een rommeltje; alle sushi op elkaar geplakt

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

I van der Rhee
30 Oktober 2021
Ramon
29 Oktober 2021

Gewoon erg goed. Niet goedkoop, maar dat vind ik minder belangrijk. Het moet wel kwaliteit zijn, en dat was het.

Van den berg
25 Oktober 2021

Fantastisch gegeten, gaan we zeker snel weer doen!!!

Sanne
25 Oktober 2021

Voor de eerste keer hier besteld maar dat zeker vaker gebeuren Netjes verpakt met alles er bij zoals soja saus en voor de pokebowle de poke saus en stokjes om mee te eten Het zag er aantrekkelijk uit en na proeven was het heerlijk

Babette Bijl
24 Oktober 2021

Heeeeeerlijk heeeeeeeeerlijk heeeeeerlijk

P
24 Oktober 2021
X
24 Oktober 2021

Wederom heerlijk!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Lucien
23 Oktober 2021

Snelle bezorging, overheerlijke sushi, niet goedkoop, maar zeker de beste uit de omgeving.

Quincey
23 Oktober 2021

Heel snel bezorgd, aardige bezorger en super lekker!! Heel erg bedankt zeker voor herhaling vatbaar😀

Anneke
21 Oktober 2021

Het was weer heerlijk! En keurig op tijd geleverd.

Anomniem
20 Oktober 2021

Overheerlijke sushi. Vers gemaakt!!

Hella Huizer
18 Oktober 2021

Heerlijk gegeten.

Rosanne Coppens
17 Oktober 2021

Wat een verrassing!! Echt ontzettend lekker gegeten!! Goede kwaliteit, en alles heerlijk vers! Wat een aanwinst voor het dorp! Wij komen zeker veel vaker terug!!

Maartje
17 Oktober 2021
Anja
16 Oktober 2021

Besteld voor tijdsblok 1800-1815. Dan wordt er om half 6 bezorgd. En dat is niet de eerste keer dat er bezorgd wordt zoals het jullie uitkomt. Doe hier iets aan

Thomas Baas
15 Oktober 2021
Alice
14 Oktober 2021

Geweldige service en heerlijk gegeten

Bakker
14 Oktober 2021

Heerlijk gegeten en super netjes en op tijd bezorgd

.
10 Oktober 2021
Bentlage
10 Oktober 2021

Was weer super lekker. Alleen 20 min later dan was aangegeven.

EM
9 Oktober 2021

Heerlijk gegeten ! Kwaliteit top!!alles vers. Warme producten waren ook echt goed warm. Echt een aanrader. Bezorging op de afgesproken tijd.

Monique
9 Oktober 2021

Bestelling geplaatst duurde erg lang voordat het bezorgd werd. Je krijgt een bezorgtijd en zelfs dan duurt het bijna 45 extra. Kortom na Bestelling nog ruim anderhalf uur geduurd voordat je kan eten. Eeg jammer.

Martin
8 Oktober 2021

Was heerlijk Crisp schotel vol met smaak.

Mevrouw
7 Oktober 2021

Prijs is aan de hoge kant

Seelbach
3 Oktober 2021

Allemaal heerlijk en goed verzorgd

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Elwin
3 Oktober 2021

Het eten was heerlijk. Vers en smaakvol. Aanrader!

Esthervandenanker
3 Oktober 2021

De 2keer besteld Ziet er goed uit verwachte bezorgtijd half acht Vijf voor acht bezorger is onderweg Ruim kwart over acht bezorgt Door iets verlegen mannetje Zover woon ik toch niet van het Scheldeplein Maar de sushi was heerlijk Prijs vind ik erg duur Omdat ik zelf ook horeca medewerkster ben Gr

G.A.
2 Oktober 2021

Echt heerlijke poke bowls! Ik zou alleen de sesam dressing voortaan in een flesje doen ipv zo'n bakje....de helft lag nu door de tas heen. Maar verder echt top!

Laura
2 Oktober 2021

Super lekker sushi! Echt van genoten! Gaan hier zeker vaker bestellen! Ook de bezorging op tijd en van te voren nog een mail gekregen dat de sushi onderweg was.

Bart Defossez
2 Oktober 2021

Erg lekkere sushi, perfect op tijd geleverd.

Daan
2 Oktober 2021
Jhon
2 Oktober 2021
.
1 Oktober 2021

Super lekkere sushi en aardig personeel!

Dennis
1 Oktober 2021
Ingrid
29 September 2021
Fadoua
29 September 2021

Heerlijke shushi

Kelly
27 September 2021

Netjes op tijd bezorgd. Eten was heerlijk!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Vera
26 September 2021

Het was erg lekker!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

louis post
26 September 2021

Super heerlijke sushi TOPPIEEE !!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Co
25 September 2021

Heerlijk gegeten! Kwaliteit erg goed! In de Drechtsteden geen betere te vinden. Op de afgesproken tijd bezorgd.

Chantal
25 September 2021
Catherine Sterrenburg
25 September 2021
Gertenbach
23 September 2021
Natasja
20 September 2021

Bezorging prima op tijd en was weer heerlijk! đŸ‘ŒđŸ»đŸ‘ŒđŸ»

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Anoniem
19 September 2021
Sw Rietveld
19 September 2021

Smaak was goed , maar de sushi was bij elkaar gepropt en konden daardoor de sushi niet makkelijk heel uit de verpakking pakken , vis bij de kip sushi dat kan echt niet dikke onvoldoende dit was om een keer uit te proberen maar voor dat geld zo zootje binnen krijgen !!!!

Conny van der Perk
18 September 2021

Het was werkelijk weer fantastisch👌. We hebben er heerlijk van gesmuld😋

Wendy
17 September 2021

Het eten was weer heerlijk en keurig op tijd

K
16 September 2021

Heerlijk eten, een echte aanrader. Vooral fan van de pokĂ© bowls en de heerlijke side dishes. Ook als je niet zo’n echte sushi fan bent kun je hier heerlijk eten. Vandaag was de bezorging op tijd, maar die is soms wat laat. Gelukkig wel het wachten waard!

Franka
13 September 2021
Koning
12 September 2021

De poke was bijna alleen maar rijst. Slechts minimale hoeveelheid groenten en proteine. Wel extra voor betaald om meer proteine te krijgen. Vond dit echt een tegenvaller betaal geen 18 euro voor een bak rijst.

Lian
9 September 2021

top sushi, super vers en ook nog snel bezorgd

Chantal
7 September 2021

Was goede service en was heel lekker eten

Maya Waardenburg
7 September 2021

De handrolls werden op het laatst gemaakt om ze zo vers mogelijk af te leveren. De nori-vellen waren knapperig en helemaal niet taai ( wat ik regelmatig wel tegenkom). Complimenten voor de chef. Altijd spannend bij een nieuw bedrijf of ze deze kwaliteit kunnen handhaven. Zo ja, dan hebben ze aan mij zeker een klant die meer zal bestellen

Anneke
5 September 2021

Was weer heerlijk en het ziet er altijd goed verzorgd uit!

Daniëlle
4 September 2021

Zoals altijd.. top!

Michelle de vries
4 September 2021

Het eten is echt GEWELDIG! Lang niet zulke goede sushi op, wat warm is is warm echt perfect! Het is alleen jammer dat het altijd wel te laat is met bezorgen maar hey dit vergeet ik direct als ik een hap neem want wat maken jullie GOEDE Sushi! Toppers!

Gerton
30 August 2021

Eten was heerlijk echter heel erg jammer dat een bestelling die om 17:57uur geplaatst was met een bezorg tijd van 19:15uur pas, na 2 x reclameren, om 20:25uur bezorgd werd. Dit was echt een domper op een romantisch diner.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

.
29 August 2021

Lekker maar sushi viel uit elkaar. Bestelling was na 2.5 uur pas geleverd. Jammer.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Waals
29 August 2021

Meer dan 2 uur moeten wachten, en na bellen weer niet de juiste bezorgtijd gehaald

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Verhoef
29 August 2021

Eten is goed, maar we hebben 3 uur op onze bestelling moeten wachten. Geen berichtje dat de bezorging langer op zich laat wachten of wat dan ook. Zelf moeten bellen waar de bestelling bleef. Om half 8 werd er gezegd over 2 minuten gaat de bestelling de deur uit. Uiteindelijk nog een half uur moeten wachten. Om 20.00 uur eindelijk ons eten ontvangen, om 17.00 uur besteld. Jammer, voorlopig even de laatste keer geweest dat we daar besteld hebben
.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Jel
29 August 2021

Lekkere sushi maar late bezorging.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

.
29 August 2021

Duurde 2 uur voordat ik had

Mand
29 August 2021

Anderhalf uur te laat bezorgd

Anoniem
28 August 2021

Helaas was de bestelling 70 min later dan gepland en waren niet alle sushi rollen stevig...

Glenn
28 August 2021

Het eten was heerlijk, maar meer dan 1,5 uur te laat & zonder de California roll die er als actie bij zou zitten met de code die je in kon vullen. Aan de telefoon kon er ook geen excuses vanaf dat ze zo laat waren, niet erg netjes..

Bilderdiekoe
28 August 2021

Eten was goed, moesten er helaas 3 uur op wachten.